klanten station zeeland


Hoe maak je relevante BtoB content met impact? Dat is de titel van een half uur durend webinar dat Vakmedianet organiseerde.contentcreatie de baas
Daarbij mocht ik als ‘contentexpert’ vertellen over mijn ervaringen en nu eens zelf mijn kennis delen.

Bekijk hier de slides van de presentatie op Slideshare

Bekijk het webinar >


Samen met Patricia de Broekert van Twijnstra Gudde ben ik geïnterviewd over de inzet van inbound marketing in de accountancybranche. inbound accountancybranche

“Inbound Marketing in de praktijk: ervaringen in de accountancy en consultancy”

Bij accountants-, advies- en advocatenkantoren staat inbound marketing nog in de kinderschoenen. In dit dubbelinterview gaat het om de vraag: Werkt Inbound Marketing ook in sectoren die traditioneel drijven op mensen en persoonlijke relaties?

Lees het bloginterview >


Spreker tijdens het congres DFB2B 2016.DFB2B Jeroen Rietvelt

Het verrassende effect dat inbound marketing op je organisatie heeft.”

Tijdens deze presentatie ga ik dieper in op de onverwachte effecten van inbound marketing en leg ik uit waarom inbound marketing veel meer is dan bijvoorbeeld het installeren van een marketing automation tool.

Bekijk de presentatie >


21 BtoB marketing casesIk ben geïnterviewd in de functie van manager marketing bij Visser & Visser accountants door Edwin Vlems voor het boek: 21 Content Marketing Cases.
Edwin heeft een inspirerend en praktisch boek met B2B content marketing cases geschreven.

 

Lees de eerste alinea’s >


SRA branches in zicht 2016 Visser en VisserVoor de accountancybranche organiseert SRA (Samenwerkende Registeraccountants en Accountants-Administratieconsulenten) het jaarlijkse ‘Branches in Zicht’ event.

Tijdens deze bijeenkomst gaf Wim van der Mark van Dialoogtrainers een presentatie, waarbij de praktijkcase van Visser & Visser werd toegelicht.

Bekijk de presentatie >


logo-accountants-belastingadviseursIn 2015 en 2016 heb ik bij Visser & Visser accountants en belastingadviseurs gewerkt als marketing manager.

Hoe geef je de medewerkers bij een accountantskantoor een gezicht en hoe etaleer je hun kennis? De inbound marketingstrategie zorgt voor goede resultaten. Niet alleen in cijfers maar ook in onderscheid en waardering.

Bekijk de resultaten van inbound marketing bij Visser & Visser >