Marketingdiensten

Station zeeland maakt content met een plan. En ik doe meer: ik geef marketingadvies en lever marketingdiensten op een duurzame, praktische en verbindende manier. Omdat ik onafhankelijk werk, ontvang je altijd een eerlijk en neutraal advies. Daardoor heb je het beste resultaat. 

Stappen zetten bij marketing

Je weet dat jij en jullie bedrijf stappen moeten zetten op het gebied van business-to-business (b2b) marketing en online marketing. Daarbij wil je beter inspelen op de behoeften van jullie klanten.
Je wilt de vele marketing mogelijkheden nu eens echt commercieel gaan benutten, waarbij je één of meerdere van onderstaande vragen hebt:

  • Wil je je online aanwezigheid en zichtbaarheid verbeteren?
  • Wil je op een duurzame en liefst onderscheidende manier marketing inzetten?
  • Wil je beter gevonden worden en mensen echt raken?
  • Of ben je (gewoon) op zoek naar een leverancier die content met een plan voor je maakt of je daarbij helpt?

Aandacht voor je merk, bedrijf of medewerkers krijgen?
Dat wordt steeds lastiger.

Ik help je beter zichtbaar te worden.

Voor een moderne, slimme marketingaanpak kan ik je helpen met een gesprek, een plan van aanpak of een workshop. En vooral door de handen uit de mouwen steken, waarbij de details bepalend zijn.

Omdat marketing uit steeds meer specialismen bestaat, maak ik soms gebruik van externe deskundigen. Of door samen te werken met jouw vaste leverancier(s). In beide gevallen heb je altijd het voordeel van één aanspreekpunt.

Ik zet graag mijn jarenlange kennis en ervaring in om jullie vragen te beantwoorden of jullie doelen te bereiken. Daarbij werk ik voor verschillende commerciële branches en sectoren.

Meer weten?

Wil je meer weten hoe je meer zichtbaarheid krijgt? Neem dan contact met mij op.
Of bekijk hieronder eerst voorbeelden en presentaties  over (content)marketing.


Hoe maak je relevante BtoB content met impact? Dat is de titel van een half uur durend webinar dat Vakmedianet organiseerde. contentcreatie de baasDaarbij mocht ik als ‘contentexpert’ vertellen over mijn ervaringen en nu eens zelf mijn kennis delen.

 

 

Bekijk hier de slides van de presentatie op Slideshare


Samen met Patricia de Broekert van Twijnstra Gudde ben ik geïnterviewd over de inzet van inbound marketing in de accountancybranche. Bij accountants-, advies- en advocatenkantoren staat inbound marketing nog in de kinderschoenen. In dit dubbelinterview gaat het om de vraag: Werkt inbound Marketing ook in sectoren die traditioneel drijven op mensen en persoonlijke relaties?inbound accountancybranche

 

 

Lees hier het artikel: “Inbound Marketing in de praktijk: ervaringen in de accountancy en consultancy”


21 BtoB marketing casesIk ben geïnterviewd door Edwin Vlems voor het boek: 21 Content Marketing Cases. Edwin heeft een inspirerend en praktisch boek met B2B content marketing cases geschreven.

 

 

Lees de eerste alinea’s >


Spreker tijdens het congres DFB2B 2016. Tijdens deze presentatie ga ik dieper in op de onverwachte effecten van inbound marketing en leg ik uit waarom inbound marketing veel meer is dan bijvoorbeeld het installeren van een marketing automation tool.DFB2B Jeroen Rietvelt

 

 

 

 

Bekijk de presentatie >

logo_stationzeeland_diap

Maakt content met een plan.
(Ook voor bedrijven buiten Zeeland)

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram