Station zeeland maakt content met een plan. En ik doe meer: ik geef marketingadvies en lever marketingdiensten op een duurzame, praktische en verbindende manier. Omdat ik onafhankelijk werk, ontvang je altijd een eerlijk en neutraal advies. Daardoor heb je het beste resultaat.
Je weet dat jij en jullie bedrijf stappen moeten zetten op het gebied van business-to-business (b2b) marketing en online marketing. Daarbij wil je beter inspelen op de behoeften van jullie klanten.
Je wilt de vele marketing mogelijkheden nu eens echt commercieel gaan benutten, waarbij je één of meerdere van onderstaande vragen hebt:
Voor een moderne, slimme marketingaanpak kan ik je helpen met een gesprek, een plan van aanpak of een workshop. En vooral door de handen uit de mouwen steken, waarbij de details bepalend zijn.
Omdat marketing uit steeds meer specialismen bestaat, maak ik soms gebruik van externe deskundigen. Of door samen te werken met jouw vaste leverancier(s). In beide gevallen heb je altijd het voordeel van één aanspreekpunt.
Ik zet graag mijn jarenlange kennis en ervaring in om jullie vragen te beantwoorden of jullie doelen te bereiken. Daarbij werk ik voor verschillende commerciële branches en sectoren.
Wil je meer weten hoe je meer zichtbaarheid krijgt? Neem dan contact met mij op.
Of bekijk hieronder eerst voorbeelden en presentaties over (content)marketing.
Hoe maak je relevante BtoB content met impact? Dat is de titel van een half uur durend webinar dat Vakmedianet organiseerde. Daarbij mocht ik als ‘contentexpert’ vertellen over mijn ervaringen en nu eens zelf mijn kennis delen.
Samen met Patricia de Broekert van Twijnstra Gudde ben ik geïnterviewd over de inzet van inbound marketing in de accountancybranche. Bij accountants-, advies- en advocatenkantoren staat inbound marketing nog in de kinderschoenen. In dit dubbelinterview gaat het om de vraag: Werkt inbound Marketing ook in sectoren die traditioneel drijven op mensen en persoonlijke relaties?
Ik ben geïnterviewd door Edwin Vlems voor het boek: 21 Content Marketing Cases. Edwin heeft een inspirerend en praktisch boek met B2B content marketing cases geschreven.
Spreker tijdens het congres DFB2B 2016. Tijdens deze presentatie ga ik dieper in op de onverwachte effecten van inbound marketing en leg ik uit waarom inbound marketing veel meer is dan bijvoorbeeld het installeren van een marketing automation tool.